9 תשובות
שואל השאלה:
3 סליחה
3 סליחה
שואל השאלה:
3 שעות כל אימון
3 שעות כל אימון
כן.
שואל השאלה:
איך
איך
את בכיתה ה חמודה החיים שלך טובים
תהני מכל רגע
תהני מכל רגע
כן, מוצאים זמן
ברור, אפשר להצליח במבחנים בקלות גם בלי ללמוד. בעיקר בכיתה ה'.
כן ברור אני עולה לכיתה ט מתאמנת תשע פעמים בשבוע שלוש וחצי שעות באימוני בוקר וארבע בערב, ובסוף ט אני מסיימת בגרות במתמט דרך בר אילן.
אנונימית
סלח לי על הזלזול, כן? אבל בכיתה ה' לא צריך להיות חכם במיוחד כדי להצליח במבחנים חחח
זאת בערך השנה שהלימודים ביחד עם כל הקטע החברתי ודברים אחרים הלכו לי הכי חלק, בלי שאשקיע יותר מדי מאמץ בלימודים, אז אפשרי לגמרי..
זאת בערך השנה שהלימודים ביחד עם כל הקטע החברתי ודברים אחרים הלכו לי הכי חלק, בלי שאשקיע יותר מדי מאמץ בלימודים, אז אפשרי לגמרי..
באותו הנושא: