9 תשובות
שואל השאלה:
3 סליחה
שואל השאלה:
3 שעות כל אימון
כן.
שואל השאלה:
איך
את בכיתה ה חמודה החיים שלך טובים
תהני מכל רגע
כן, מוצאים זמן
ברור, אפשר להצליח במבחנים בקלות גם בלי ללמוד. בעיקר בכיתה ה'.
כן ברור אני עולה לכיתה ט מתאמנת תשע פעמים בשבוע שלוש וחצי שעות באימוני בוקר וארבע בערב, ובסוף ט אני מסיימת בגרות במתמט דרך בר אילן.
אנונימית
סלח לי על הזלזול, כן? אבל בכיתה ה' לא צריך להיות חכם במיוחד כדי להצליח במבחנים חחח
זאת בערך השנה שהלימודים ביחד עם כל הקטע החברתי ודברים אחרים הלכו לי הכי חלק, בלי שאשקיע יותר מדי מאמץ בלימודים, אז אפשרי לגמרי..