6 תשובות
אבל זאת הקראש שלך למה שתרצה לעזוב?
למה אתה רוצה לנתק קשר
שואל השאלה:
אני מרגיש שזה כבר יותר מדי בשבילי
לתחזק את זה אני איתה כבר 10 חודשים
אני מרגיש שזה כבר יותר מדי בשבילי
לתחזק את זה אני איתה כבר 10 חודשים
אנונימי
למה אתה רוצה לנתק את הקשר?
אל תעשה את זה כרגע
שואל השאלה:
כי כולם עוזבים אותה אני היחיד שנשאר איתה
כי כולם עוזבים אותה אני היחיד שנשאר איתה
אנונימי
באותו הנושא: