6 תשובות
ובן כמה אתה
שואל השאלה:
20
אנונימי
אני אוהבת את השאלה הזאת
אנונימית
שואל השאלה:
פשוט אהבה כל כך חסרה לי, אבל אם עד עכשיו שמרתי את עצמי למישהי אחת אני רוצה להמשיך את זה..אני מתוסכל כבר תקופה ואני חייב לעשות עם זה משהו..
אנונימי
הבחירה הראשונה
אתה יודע שלא הכל חייב להיות בבום
אם אתה לא מוכן עכשיו למשפחה אתה יכול סתם זוגיות רגילה עד שתבין שאתה מוכן