5 תשובות
שואל השאלה:
מה עדיף?
זה די מוגזם לדעתי תעשה מקסימום 3 כי אתה גם צריך לנוח קצת ולצבור ניסיון.
לא חושבת אם אתה רוצה לזרז את הרישון ולא מפריע לך אז תעשה את זה
לא אני עושה את זה כמו חמאה
אנונימי