11 תשובות
הגיוני? כן
אם זה בסדר? לא
וגם אצלי זה ככה הצילו
אם זה בסדר? לא
וגם אצלי זה ככה הצילו
לצער האנושות, כן, זה הגיוני.
לא זה ממש לא בסדר
הייתי אומרת שלא אבל אני בעצמי כזאת
וואי מטורף
יש לי 12:)
אנונימית
כן גם שלי יאחתי
אצלי הממוצע 5 שעות ליום
שלי שעתיים וחצי ._.
ואין לי ממש חיי חברה אני כל היום בבית
ואין לי ממש חיי חברה אני כל היום בבית
אני על 17
אנונימית
באותו הנושא: