5 תשובות
אולי תכין שייק? זה כאילו שתייה, זה די בריא וזה מלא בהרבה דברים טובים לגוף אז זה מאוד ממלא.
היי חוויתי את מה שאתה חווה, בבקשה תשלח לי הודעה בפרטי אשמח לעזור(:
שייק זה רעיון מצוין, או לאכול משהו עם מעט קלוריות ומשביע (יש כל מיני חטיפי אנרגיה טובים).
^^^אל תקשיב לה, אתה צריך לאכול
אל תאכל , תשתה משהו מזין .
המחשבה של לאכול קשה לך , נכון ?
אז תשתה .
תשתה שייק , תכין לעצמך גלידה מפירות טבעיים (סמודי בול)
המחשבה של לאכול קשה לך , נכון ?
אז תשתה .
תשתה שייק , תכין לעצמך גלידה מפירות טבעיים (סמודי בול)
באותו הנושא: