4 תשובות
את לא מבינה כמה אני מזדהה איתך
את לא לבד
את לא לבד
אהובה אני באמת מבינה אותך ככ
את רוצה לדבר?
את רוצה לדבר?
אף בן אדם לא אוהב/שלם עם עצמו ב100% אבל פשוט תסתכלי במראה ותגידי לעצמך שאת יפה וחזקה ושאת אוהבת את עצמך. תעשי את זה כל יום עד שתתרגלי לזה שאת יפה וחזקה.
אני ככ מזדהה איתך.
אני חווה את זה כל החיים.
קשה לי מאוד לאזן התקפי אכילה והם באים בפתאומיות ובתחושה של חוסר שליטה.
אני מציעה לך ללכת לטיפול,
לבקש עזרה.
מבינה אותך באמת ואני באותו מקום איתך.
אני חווה את זה כל החיים.
קשה לי מאוד לאזן התקפי אכילה והם באים בפתאומיות ובתחושה של חוסר שליטה.
אני מציעה לך ללכת לטיפול,
לבקש עזרה.
מבינה אותך באמת ואני באותו מקום איתך.
באותו הנושא: