14 תשובות
אין כלכך מה לעשות כאילו פשוט שמת יותר מדי מים אז לפעם הבאה
להוסיף עוד אורז.
אבל זה עדיין טעים
תוסיפי עוד אורז
תוסיפי עוד אורז
איך באלי עכשיו
להכין מימנו סושי ועם אין לך עצה אז פשוט אורז דביק עם ירקות
שואל השאלה:
זה מיימי מדי אם אני אוסיף אורז נראלי יקח לו זמן להתבשל וחלק ישרף?
זה מיימי מדי אם אני אוסיף אורז נראלי יקח לו זמן להתבשל וחלק ישרף?
אם תוסיפי אורז חלק יהיה דביק וחלק לא פשוט
פשוט תורידי מהאש כדי שזה לא יהפוך לדייסה ותאכלי פשוט ככה
זה גם טעים
פשוט תורידי מהאש כדי שזה לא יהפוך לדייסה ותאכלי פשוט ככה
זה גם טעים
אורז שרוף זה הכי טעים
תשימי את האורז המוכן בקופסה לבנתיים ותכיני עוד. והאמת שאם זה לא ממש קיצוני לא צריך, אורז של סושי אמור להיות טיפה דביק בגלל שהוא עגול והחומץ שמוסיפים לו.
שואל השאלה:
שמעו זה כמו ג'לי בהצלחה לי
שמעו זה כמו ג'לי בהצלחה לי
שואל השאלה:
אני מתלבטת אולי אני אכין חדש אבל הקטע הוא אם אני מכינה חדש זה אומר שזה יקח עוד שענ ככה
האם זה שוו את זה
אני מתלבטת אולי אני אכין חדש אבל הקטע הוא אם אני מכינה חדש זה אומר שזה יקח עוד שענ ככה
האם זה שוו את זה
בשביל סושי עכשיו הייתי נותנת את הגופה של הארנב שלי
שואל השאלה:
בוכהה
בוכהה
שואל השאלה:
הייתי צריכה להכין פסטה
הייתי צריכה להכין פסטה
באותו הנושא: