4 תשובות
שואל השאלה:
אחי הייתי ב1....
אחי הייתי ב1....
אנונימי
שואל השאלה:
עכשיו אני ב3... בחיים לא ירדתי ככה..ובנוסף אני לא מצליח לרדת חזרה...
עכשיו אני ב3... בחיים לא ירדתי ככה..ובנוסף אני לא מצליח לרדת חזרה...
אנונימי
תלוי בשעות שאתה משחק
עכשיו פוטיז לכולם יש קבוצות מטורפות
באותו הנושא: