4 תשובות
שואל השאלה:
אחי הייתי ב1....
אנונימי
שואל השאלה:
עכשיו אני ב3... בחיים לא ירדתי ככה..ובנוסף אני לא מצליח לרדת חזרה...
אנונימי
תלוי בשעות שאתה משחק
עכשיו פוטיז לכולם יש קבוצות מטורפות