10 תשובות
מה לא קרה לי ברוך ה'
אצל כולם
חוסמים וזהו
חוסמים וזהו
וואי נשבעת
בחיים לא ביקשתי ממישהי את המספר לול, אפילו לא אינסטגרם, זה באמת רק להינות פה..
לא קרה לי אבל מאז ומתמיד פשוט צריך לחסום
נכון
בעיה בעיה
וכן אבל מסננים קצת
וכן אבל מסננים קצת
שואל השאלה:
^ אנלא יכולה לראות צאטים לא פתוחים זה מחרפן רצח אז אני תמיד נכנסת ואז אהי צריכה לענות
^ אנלא יכולה לראות צאטים לא פתוחים זה מחרפן רצח אז אני תמיד נכנסת ואז אהי צריכה לענות
נשבעת זה אחד הדברים המעצבנים אבל את יכולה לחסום וזהו
^^חחח גם אותי זה מחרפן.
אני נכנסת ממילא הוא לא יכול לראות אם ראיתי
אני נכנסת ממילא הוא לא יכול לראות אם ראיתי
באותו הנושא: