10 תשובות
מה לא קרה לי ברוך ה'
אצל כולם
חוסמים וזהו
בחיים לא ביקשתי ממישהי את המספר לול, אפילו לא אינסטגרם, זה באמת רק להינות פה..
לא קרה לי אבל מאז ומתמיד פשוט צריך לחסום
בעיה בעיה

וכן אבל מסננים קצת
שואל השאלה:
^ אנלא יכולה לראות צאטים לא פתוחים זה מחרפן רצח אז אני תמיד נכנסת ואז אהי צריכה לענות
נשבעת זה אחד הדברים המעצבנים אבל את יכולה לחסום וזהו
^^חחח גם אותי זה מחרפן.
אני נכנסת ממילא הוא לא יכול לראות אם ראיתי