התחברות
הרשמה
אוקיי תעזרו לי שניה במשהו קטן
מה נשמע יותר טוב? "אוקיי נדבר" או "אין בעיה נדבר"
או "סבבה נהייה בקשר"
2 באוגוסט 2022, 00:32
התייעצות
עצות
פליז
דחוף
תמיכה
5 תשובות
"סבבה נהיה בקשר"
B
Bro-colly
סבבה נהיה בקשר
Z
ZeOshri
אוקיי נדבר
3
3939929
תעשי אימוגי וזהו
ק
קיםהיפה
גאון
Z
ZeOshri
באותו הנושא:
תעזרו לי שנייה במשהו מוזר, אוקיי?
אוקיי אוקיי כנסו שנייה
אוקיי אז בשנה הבאה אני אהיה שישיסטית תעזרו לי פליזז
אוקיי אנשים תעזרו לי שנייה
תעזרו לי שניה במשהו
שניה/שנייה (מבחינת זמן, שניות) אוקי/אוקיי?
אוקיי זה קצת מפגר אבל באמת תעזרו לי במשהו תקראו למטה ! (בנות )
תעזרו לי שנייה במשהו פליז
אתם יכולים שניה לעזור לי במשהו שאלתי תשאלה הזו כמה פעמים ולא ככ עזרו לי..
מישהו יכול לעזור לי במשהו באנגלית שניה??
מי שראה מתים לרגע יכול לעזור לי שניה במשהו?