18 תשובות
31 שיעורים
אוטומט לצערי
טסט ראשון
אנונימית
40 שיעורים בערך
שני טסטים
אוטומט
שואל השאלה:
למה אוטומט לצערי
90 שיעורים*-*, ידני ועברתי טסט ראשון
שואל השאלה:
מה 90
נע זה הממוצע אני מכירה כאלה שעשו יותר חחח
ועל ידני יש יותר על מה לעבוד אז אולי זה קצת עיכב אותי
שואל השאלה:
מה זה מוגזם
עשית הכל רציף? כי אח שלי גם עשה ככה כי לא היה לו זמן אז הוא למד איזה שנה ומשהו
היו לי הפסקות בין לבין אז גם לי לקח כמעט שנה
שואל השאלה:
אה זה באמת היה לא הגיוני אני בשיעור שביעי ושולט
20 שיעורים ידני וטסט ראשון
אנונימי
שואל השאלה:
נכון מה 20
לא היה טעם להמשיך ניגשתי ככה
אנונימי
שואל השאלה:
זה לא חוקי אבל
חוקי לא חוקי עובדה עברתי טסט זה אומר שאני נוהג טוב
אנונימי
אחי אי אפשר להגיש אותך לטסט בלי מינימום 28 שיעורים
איפה למדת בסודן?
אנונימית
גם בתקופה של אמא שלי זה לא היה אפשרי
והיא בת 58
אנונימית
שואל השאלה:
כנראה אתה לא זוכר נכון או משהו
הרבה ממי שאני מכיר לא עשו 28 שיעורים, זה משהו נפוץ לא הרבה עושים את כל השיעורים אבל לרוב משלמים עליהם
אנונימי