3 תשובות
לקח לי קצת פחות מחמישה חודשים,ו2-1 בשבוע
לקח לי חצי שנה... אבל זה היה בתקופה של החגים והיה מלא חופש ואני בעצמי לא הייתי בארץ ופספסתי מלא מלא פעמים לעשות שיעורים אז לקח זמן... אבל ניסיתי לעשות 3 שיעורים בשבוע ועשיתי בסהכ 42 שיעורים
לקח לי שלושה חודשים ועשיתי 27 שיעורים (היה לי חסר אחד) ובהתחלה עשיתי בערך שני שיעורים בשבוע ואז כשהיה לי טסט ממש קרוב והייתי על שיעור מוקדם יחסית אז עשיתי אחד או שניים ביום עד הטסט
באותו הנושא: