6 תשובות
לא ראינו גופה ולכן אי אפשר לדעת באמת, מן הסתם לא מתה.
אני בספק, קסם כאוס שומר על המשתמש שלו, וגם ראו נקודה אדומה בסוף אז יכול להיות שהיא השתגרה
לא נראה לי, לפי מה שראיתי בטיקטוק הכוח שלה מגן עליה ממוות כאילו יש לו מוח משל עצמו. בכל מקרה, מקווה שלא (:
שואל השאלה:
גם אתם עצובים מזה שהיא אולי מתה? או שזה רק אני
גם אתם עצובים מזה שהיא אולי מתה? או שזה רק אני
אנונימית
לא נראה לי
כנראה שלא כי אם כן היו מראים גופה או משהו
אבל לדעתי אם היא מתה אז אולי סקרלט וויץ' מתה ולא וונדה (כאילו הכוח שלה אם הבנת קשה להסביר)
כנראה שלא כי אם כן היו מראים גופה או משהו
אבל לדעתי אם היא מתה אז אולי סקרלט וויץ' מתה ולא וונדה (כאילו הכוח שלה אם הבנת קשה להסביר)
לא חושבת, לא הראו גם גופה למרות שזה לא בהכרח אומר שהיא לא מתה אבל בכל זאת..
גם יוצא אגאתה אז אני די בטוחה שוונדה/סקרלט וויץ' תהיה שם.
וכמו שאמרו בתשובות מעליי, יכול להיות שזאת הסקרלט וויץ' מתה יעני הכוחות שלה, ולא וונדה.
גם יוצא אגאתה אז אני די בטוחה שוונדה/סקרלט וויץ' תהיה שם.
וכמו שאמרו בתשובות מעליי, יכול להיות שזאת הסקרלט וויץ' מתה יעני הכוחות שלה, ולא וונדה.
באותו הנושא: