20 תשובות
וונדה חוזרת להיות רעה כזה, מנסה להציל את הילדים שלה ודוק סטריינג מנסה להציל את העולם מפני וונדה
^^
ניסיתי עם כמה שפחות ספויילרים
ניסיתי עם כמה שפחות ספויילרים
שואל השאלה:
לא תקציר של הסרט, תקציר של *לפני* הסרט.
לא תקציר של הסרט, תקציר של *לפני* הסרט.
אנונימי
וונדה וויז'ן בהתחלה באמת היה מוזר אגל לקראת הסוף הוא היה ממש טוב
בסוף כל הקונספט הזה של קומדיה משנות השמונים שצילמו בה את וונדה וויז'ן התחיל להראות מוזר כאילו הזמן ממש התחיל להאיץ קדימה
בסופו של דבר העיירה הזאת הייתה נטושה בחיים האמיתיים וונדה יצרה מעין אשליה שיש לה משפחה ויצרה את ויז'ן מחדש עם משפחה והכל
ואחרע שכל האשליה התפרקה ככה גם המשפחה שלה והיא מצאה איזה ספר שהפך אותה לסקארלט ויטש אם אני זוכר נכון
בסוף כל הקונספט הזה של קומדיה משנות השמונים שצילמו בה את וונדה וויז'ן התחיל להראות מוזר כאילו הזמן ממש התחיל להאיץ קדימה
בסופו של דבר העיירה הזאת הייתה נטושה בחיים האמיתיים וונדה יצרה מעין אשליה שיש לה משפחה ויצרה את ויז'ן מחדש עם משפחה והכל
ואחרע שכל האשליה התפרקה ככה גם המשפחה שלה והיא מצאה איזה ספר שהפך אותה לסקארלט ויטש אם אני זוכר נכון
שואל השאלה:
^הפסקתי אחרי שהשכנה הפכה למכשפה
^הפסקתי אחרי שהשכנה הפכה למכשפה
אנונימי
בדיוק אחרי הפרק הזה זה התחיך טיפה לעניין הסוף היה די טוב
אמאלה מה איך יכולת להפסיק לראות סדרה כזאת מעולה?
קיצר, תקציר מהיר.
אזהרת ספויילר!!!
וונדה כלאה עיירה שלמה בכישוף שלה, שמדמה שיש לה משפחה ושויזן עדיין בחיים. ויזן מתחיל להבין שמשהו לא בסדר, הוא קולט רמזים וגם דברים מהאנשים שבחוץ, הוא מנסה לברוח פעם אחת אבל וונדה רק מגדילה את הכישוף שלה שלא יצליח.
אגנס השכנה התגלתה כמכשפה גם, ומסתבר שהיא גם איכשהו שלטה על חלק מהדברים. היא רוצה לגנוב מוועדה את היכולות שלה, הלא היא מכשפת השני ויש לה יכולות מיוחדות. בלה בלה בלה ריב ביניהן. וונדה מבינה שהיא חייבת להפסיק את הכישוף שלה, אבל אז היא מבינה שויזן והילדים שלה "כלואים" בכישוף הזה. לבטל את הכישוף כלומר אין לה יותר משפחה. למרות כל זה היא מסירה את הכישוף בלה בלה בלה הסוף.
אני חושבת שזה תקציר מאוד גרוע, אז אם יש שאלות תשאל באהבה.
קיצר, תקציר מהיר.
אזהרת ספויילר!!!
וונדה כלאה עיירה שלמה בכישוף שלה, שמדמה שיש לה משפחה ושויזן עדיין בחיים. ויזן מתחיל להבין שמשהו לא בסדר, הוא קולט רמזים וגם דברים מהאנשים שבחוץ, הוא מנסה לברוח פעם אחת אבל וונדה רק מגדילה את הכישוף שלה שלא יצליח.
אגנס השכנה התגלתה כמכשפה גם, ומסתבר שהיא גם איכשהו שלטה על חלק מהדברים. היא רוצה לגנוב מוועדה את היכולות שלה, הלא היא מכשפת השני ויש לה יכולות מיוחדות. בלה בלה בלה ריב ביניהן. וונדה מבינה שהיא חייבת להפסיק את הכישוף שלה, אבל אז היא מבינה שויזן והילדים שלה "כלואים" בכישוף הזה. לבטל את הכישוף כלומר אין לה יותר משפחה. למרות כל זה היא מסירה את הכישוף בלה בלה בלה הסוף.
אני חושבת שזה תקציר מאוד גרוע, אז אם יש שאלות תשאל באהבה.
שואל השאלה:
^^רגע אז וויז'ן מת או שהיה סוף טוב?
^^רגע אז וויז'ן מת או שהיה סוף טוב?
אנונימי
ויז'ן מת כבר באנד גיים אני חושב הוויז'ן הזה היה סתם אשליה של וונדה
ויזן מת, כי היא הסירה את הכישוף
היא כאילו החייתה אותו אבל לפי מה שהבנתי
שואל השאלה:
אה אוקיי
תודה לשניכם :)
אה אוקיי
תודה לשניכם :)
אנונימי
כן אבל הוא מת אחרי שהכישןף הזה הוסר כי הוא יעני אשליה
אני חושב
אבל בכללי דר סטריינג החדש לא משהו
איכזב אותי ממש שזה מה שעשו לוונדה שם
איכזב אותי ממש שזה מה שעשו לוונדה שם
שואל השאלה:
זה החלק שראו בו את וויז'ן אפור כזה?
זה החלק שראו בו את וויז'ן אפור כזה?
אנונימי
אני חושב שזה היה ויז'ן אחר
אני לא ממש זוכר טוב ראיתי את זה די מזמן
אני לא ממש זוכר טוב ראיתי את זה די מזמן
^^ האמת היא שגם אותי. מאוד אהבתי את וונדה, יש לה יכולות מדהימות. אבל בסך הכל אני חושבת שהסרט היה סבבה.
^כן וונדה הייתה בין הדמויות האהובות עלי מאז שנתנו כזה פיק קטן באיזה סרט ישן של מארוול אליה ואל אח שלה
ממש איכזב שזה מה שעשו לה שם
ממש איכזב שזה מה שעשו לה שם
אה אופסי. הבנתי את השאלה לא נכון