11 תשובות
יוצאים בשאלה
מה זה להשתחרר אף אחד לא כולא אותך בשלשלאות
מפסיקים לעשות מצוות וכו..?
אנונימית
שואל השאלה:
כן אבל המשפחה ואיך אני משתלב סחברה
לא צריך להיות דתי
תהיה בן ישראל
תשמור מצוות מאהבת שמיים ולא מיראת שמיים.
אסור לפחד מ-ה', לפחד מ-ה' זה עבודה זרה.
אנונימי
אתה יכול לשמוע שיעורים וללמוד וכך לא ימאס לך יותר

ואין לך מה להשתחרר מהחופש האמיתי
אתה בטוח שמה שתופס אותך עכשיו שזה הדת ולא היצר הרע?

כי זה נשמע שהוא מדבר, כי אלו טיוענים שלו, הוא דוחף את האדם לפרוק עול להבאבידו מן העולם הבא.
אנונימי
תאבד את העולם הבא שלך בשביל זמני?
זה נשמע שאין לך מושג למה אתה מקיים מצוות ומה התוכן שלהן אלא סתם מקיים כי כך גידלו אותך
מה זה נמאס מה זה מסטיק? ככה זורקים? ככה אתה עושה לבורא שנותן לך אוכל וחיים?
אתה רוצה להיות עם קצת שכר בעולם הבא? אתה תתבאס על עצמך רצח שלא המשכת להיות דתי שתגיע לשם
וגם בגהינום נמאס אתה רוצה להסתבך?

תלמד תורה ולמה מקיימים מצוות זה יחזק אותך
אנחנו באותו מצב אני פשוט רוצה להיות חילוני וזהו
עשה- באהבה
לא תעשה- ביראה
תתיעץ עם המשפחה לא צריך לזרוק הכל כי קשה כמה חודשים תחשוב על זה שהסיכוי להיות העם הנבחר יותר נמוך מהסיכוי לזכות בלוטו ואני די בטוח שאתה לא רוצה להפסיק עם הדת בגלל חוסר הוכחות..
עצוב לראות כזאת שאלה,לדעתי אתה צריך להבין את המשמעות שבדת ואז תהנה ותקיים מאהבה. פריקת העול לא תעזור בכלום.....