3 תשובות
אל תצפי לעבור בלי שאת לומדת כנסי לאפליקציה שבוע לפני כזה כל שנייה נתונה שיש לך אפשרות ללמוד כנסי לאפליקציה תתרגלי שאלות ואז לאט לאט תעשי מבחנים ותראי שאת עוברת יותר ויותר
למה לגשת לתיאוריה אם את לא עוברת את המבחנים באפליקציה? תחרשי על האפליקציה, עד שאת לא עוברת 10 מבחנים ברצף אל תגשי שוב.
אנונימית
איך את מצפה לעבור כשאת לא לומדת לפני?
המינימום שאת יכולה לעשות זה לתרגל באפליקציה ולעבור שם.
עד אז אנלא ממליץ לך לגשת לעוד תיאוריה כי חבל על הזמן ועל הכסף ועל האכזבה שלך.
אז תלמדי חזק. בהצלחה.
המינימום שאת יכולה לעשות זה לתרגל באפליקציה ולעבור שם.
עד אז אנלא ממליץ לך לגשת לעוד תיאוריה כי חבל על הזמן ועל הכסף ועל האכזבה שלך.
אז תלמדי חזק. בהצלחה.
באותו הנושא: