4 תשובות
אפליקציית 'עברתי'- ממש טובה, ויש שם את הכל פשוט כחומר לימודי. ממש מומלץ. עברתי על אפס טעויות.
יש חוברות של לילך
אבל בעיקר זה הגיון לפי המבחן
אני נכשלתי פעמיים ואז עברתי אבל למדתי בעזרת החוברות וזה מגיע גם עם דיסק
תלמדי באפליקציה "תאוריה 2020" או הלילך תאוריה שזה אתר בגוגל ( עולה כסף) השאלות שם בולל מה שיש בתאוריה
לא נורא, קורה שנופלים, הכל בסדר.
אל תתני לנפילה הזאת להשפיע עלייך ותמשיכי ללמוד ואל תוותרי. ולשאלה אפשר ללמוד הכל באתר "עברתי" וגם באפליקציה "תיאו" יש שם הכל כולל תמרורים. ואני מתרגל מבחנים דרך האפליקציה נוהג, ביום רביעי אני ניגש. בהצלחה לשנינו! :)