3 תשובות
אין קשר לקורונה
את צריכה לישון בצורה מסודרת ולעשות ארוחות טובות
ולשתות המון מים
לא זה לא קשור
אני חושבת שזה תקופה בחיים זה יעבור בעזרת השם
שואל השאלה:
הבעיה שאם נגיד אני ישנה ב 2 אני קמה נגיד ב8 ואחרי שעתיים-4 שעות אני עייפה שוב וככה כל היום ואני למדל לא שתיתי או אכלתי היום כי אני לא רעבה/ צמאה ואין לי כוח ללמוד או להסתכל על לימודים
אנונימית