5 תשובות
זה נורא כי זאת סבתא שלך אבל מצד שני לא ראית אותה מלא זמן אז זה לא כזה נורא
תטוסי מה אכפת לך. גם אם את לא מרגישה כלום כלפיה (לא מבינה איך אפשר אלא אם יש לך סיבה טובה) תלכי אליה מה זה משנה
שואל השאלה:
היא לא עשתה לי כלום , ההפך שהייתי קטנה היא טיפלה בי וזה אבל אני לא מרגישה שאני צריכה לפגוש אותה
אנונימית
אני לא הולכת לשפוט אותך כי אני יוצאת מנקודת הנחה שאם את לא מעוניינת לראות את סבתא שלך יש לך סיבה כלשהי, אבל לדעתי כדאי לך לטוס אליה כי הרבה מאוד אנשים בגיל כזה מתמודדים עם בדידות(במיוחד אחרי שנתיים של קורונה) ולראות את קרובי המשפחה שלהם יכול מאוד לשפר להם את ההרגשה.
תלכי יהיה לך נחמד❤
את לא יוצאת רעה זה פשוט יבאס את סבתא שלך.. ממליצה כן ללכת~
בכל מקרה בחירה שלך ובאמת 7 שנים לא לפגוש זה הרבה אז בטח גם קצת מלחיץ..