10 תשובות
זה די הרבה קרינה, לא כדאי
(זה גם יכול לגרום לשריפה, די נדיר אבל בכל זאת)
אנונימית
מסוכן לבריאות הסוללה
שואל השאלה:
זה כאילו מיטת יחיד וזה נפתח לעוד מיטה אבל זה למטה המיטה הנפתחת והיא לא פתוחה עד הסוף אז על זה
שואל השאלה:
אה אוקיי ועל הרצפה זה מסוכן? כל הרהיטים בחדר שלי הם מעץ חוץ מהמיטה
שואל השאלה:
אז אני יכולה על הרצפה?
תלוי כמה רחוק הוא
למה זה לא טוב לסוללה?
אנונימית
זה מוריד את בריאות הסוללה
וזה מאט את הביצועים
וגם ככה היא נהרסת מהר
ופחות שעות
תשתדלי שלפחות מטר ממך הוא יהיה
בלי קשר לשריפה
זה לא טוב לסוללה


אני מטעין את הטלפון שלי במטען נייד בלילה וככה כשזה מוטען זה לבד מפסיק להטעין