8 תשובות
כן.אל תעשי את זה.
שואל השאלה:
): קר פה כאילו שהולך לרדת שלג
כבר ירד לי ברד
אני גרה על הר בצפון
פשוט תתלבשי ממש חם, עדיף לא להסתכן.
תדליקי חימום במזגן ותתלבשי חם
כן,פשוט תלבשי בגדים חמים זה ממש מסוכן לישון עם זה דלוק
כן ברור .
מאוד
היו הרבה מקרים של שריפות מזה שלא נדע
כן
בתים נשרפו בגלל זה