3 תשובות
לא יודע אני פחות רואה כאלה תחרויות בארץ אני רואה יותר בחול אבל כנראה לא הרבה בנות עושות בנץ בארץ נראה לי לפחות כל הבנות במכון שלי לפחות עושות יותר אירובי ומשקלים אבל אף פעם לא הולכות לבנץ
שואל השאלה:
כן יש
אנונימית
יש תחרויות כאלה בארץ לנוער בכלל חחח לא ידעתי