12 תשובות
יאא מגניב תודהה
אנונימית
בכיף
לא
אלה אם כן ג'ייוייפי יחליטו לעשות שיתוף כזה עם הייב (כמו שויי ג'י עשו)
^^^זה אפליקציה של רשת חברתית כזאת,זה היה רק לאומנים של הייב אבל לאט לאט נוספו עוד
הם יכולים להעלות תמונות ודברים כאלה ואת יכולה גם לדבר איתם (אם הם נופלים על התגובה שלך ויש לך מזל חחח)
הם לא עשו?
^לא
יש להם באבל הם פעילים שם אז לא חושבת שהם יצטרכו וויברס אבל נראה חחח
אבל וויברס זה לא אותו הדבר?
אם אני לא טועה זה אפליקציה שהמעריצים מקבלים מהם הודעות בחינם
^^ לא,וויברס זה של הייב. בהתחלה זה היה רק לאומנים שלהם אבל חברות אחרות שתפו פעולה עם הייב כדי להיכנס לוויברס.
חוץ מזה שוויברס זה כמו רשת חברתית כזאת (הם מעלים לשם תמונות,סטורי וכאלה) ובאבל זה בתשלום כדי לדבר עם האיידולים
מה זה
(אני סטיי)
אנונימית
כנראה בקרוב (אחת החברות שלי שהיא סטיי אומרת)
שואל השאלה:
^באבל עולה כסף וויברז זה בחינם
אה אוקיי