8 תשובות
אני לא מכירה אותם כל כך
אני מכירה רק את פליקס בשם אז פליקס חח
אני לא הכי בתוך להקות בנים אבל גונגין
eom
צ'אנגבין :)
הפרופיל שלי עונה על זה 3>
היונגין
צאנגבין 3>>>>>>
האן אהוביי
סונגמין, ג'ונגין ולינו