8 תשובות
אני לא מכירה אותם כל כך
אני מכירה רק את פליקס בשם אז פליקס חח
אני מכירה רק את פליקס בשם אז פליקס חח
אני לא הכי בתוך להקות בנים אבל גונגין
צ'אנגבין :)
הפרופיל שלי עונה על זה 3>
היונגין
צאנגבין 3>>>>>>
האן אהוביי
סונגמין, ג'ונגין ולינו