8 תשובות
אף אחת לולל
אנונימי
צעירים בוערים.
צעירים בוערים, סתם . אף אחת מהם
שואל השאלה:
לא נראה שצעירים בוערים באמת יכולים לעשות משהו
ממש עצוב שזה המצב ככה, צריך פוליטיקאים חדשים אבל עם ידע ולא יותר מדי צעירים, אך לצערי ממשיכים להצביע לאותם אנשים ואותם מפלגות שרק מדרדרות אותנו
אנונימי
אף אחד לא פועל נגד יוקר המחייה, יש כאלה שפועלים לימין ויש לשמאל.
אין מפלגה אחת שח"כים בה נקיים משחיתות ומבזבוז כספי מיסים לצורכי זדון, לא תמצא אפילו אם תחפור עמוק.
ואגב, הדר מוכתר מצעירים בוערים לא מציעה כלום חוץ מ-"הפסקת יוקר המחייה", וזה כבר דגל אדום של פופוליזם זול.
שואל השאלה:
מה עם הכלכלית? לפחות לזליכה יש ניסיון בנושא אבל אין לי טעם להצביע לו אם אין סיכוי שהוא עובר
אנונימי
גם זליכה מהכלכלית פופוליסט לא קטן
כל מפלגה שמדברת על הורדת יוקר המחייה סתם זורקת סיסמאות אל כל עבר
כל מה שיש להם להציע זה:
- הפחתת מע"מ
- הפחתת מיסים
- ביטול הטבות מס
- הפחתת ארנונה
תחשוב רגע מה יקרה עם כל הביטולים האלו, מוסדות המדינה יקבלו הרבה פחות כסף בצורה דרסטית, ועובדי המדינה והרווחה (מורים, פסיכולוגים של כללית, נהגי אוטובוס ועוד), יעבדו במחירים נמוכים יותר כי למדינה לא יישאר מהכסף של המיסים שהולכים אליה, והמצוקה הכלכלית חוזרת חלילה. זה כמו למשוך בשמיכה לכיוון רגל ימין ואז רגל שמאל חשופה, לא עשית כלום.
ובאופן כללי, כל מי שזורק סיסמאות כאלו לאוויר של הורדת מס ויוקר המחייה רע ולא מציע פתרון אידאולוגי אמיתי שמשלב דעות רווחה כלכליות ליברליות או שמרניות, *לא ישרוד פוליטית*
ראינו את זה עם זהות, הכלכלית ועוד.
ביבי ובן גביר
אנונימית