4 תשובות
אני יכול. הרגע עשיתי את זה. קניבליזם אולי יותר גרוע, אבל שניהם חולניים.
אנונימי
^^יש לה זכות כמו שיש לה זכות למנוע אכילת בני אדם. ואני לא חושב שיש אחת כזאת שיש לה סיכוי.
אנונימי
חחח אני מתה זה הופיע לי עכשיו לא שמתי לב אפילו
אני חושבת שבמרצ יש הרבה טבעוניים אבל אף מפלגה לא תאמר במוצהר שהיא תאסור צריכת מוצרים מהחי, אבל כן תשפר את התנאים של בעח
באותו הנושא: