3 תשובות
בזמן מילחמת העולם ה2 הגרמנים פלשו לכול שטח אזור אירופה, הייתה מלחמה קשה ועקובה מדם, הגרמנים לצערי הרסו את כול הטבע היפה והפורח שהיה ביער עוד לפני שהוא נהרס, הוא היה ירוק וחי אבל בגלל שהגרמנים ניכנסו למילחמה היער איבד את הצבע שלו, היה אש בגלל הפצצות הגדולות בכול מקום ועשן וזה מה שבעצם הרס את היער מירוק לשחור (סליחה אם אני יוצא גיזעני) זה מה שקרה לפני הרבה שנים, החיות נעלמו ועזבו ולא נישאר שום יצור חי חלק מתו מההתקפות של הטנקים וחלק ברחו מיסכנות החיות ):
בזמן מילחמת העולם ה2 הגרמנים פלשו לכול שטח אזור אירופה, הייתה מלחמה קשה ועקובה מדם, הגרמנים לצערי הרסו את כול הטבע היפה והפורח שהיה ביער עוד לפני שהוא נהרס, הוא היה ירוק וחי אבל בגלל שהגרמנים ניכנסו למילחמה היער איבד את הצבע שלו, היה אש בגלל הפצצות הגדולות בכול מקום ועשן וזה מה שבעצם הרס את היער מירוק לשחור (סליחה אם אני יוצא גיזעני) זה מה שקרה לפני הרבה שנים, החיות נעלמו ועזבו ולא נישאר שום יצור חי חלק מתו מההתקפות של הטנקים וחלק ברחו מיסכנות החיות ):
אנונימית
בגלל מלחמת העולם ה2
הם הרסו את היער,
היער הפך מירוק לשחור ואפור.
החיות ברחו, לא נשאר שום דבר חי חוץ מקצת עצים.
הם הרסו את היער,
היער הפך מירוק לשחור ואפור.
החיות ברחו, לא נשאר שום דבר חי חוץ מקצת עצים.
באותו הנושא: