5 תשובות
לא בדקתי
אני מאוד ממליץ לך לא ללכת לשם
אפילו לא בצחוק, תישארי בארץ הכי טוב
והכי בטוח
עצים ובעלי חיים
חושך נשמע מפחיד או שזה רק אני?
אנונימי
חושך
אנונימי