12 תשובות
אתה כמו תרנגול אתה גרביים
שהיא רזה מידי, אבל חזרתי בי מלא פעמים שאני מודעת שאמרתי משהו לא בסדר
למזלי זאת הייתה חברה קרובה אז היה פחות מביך
למזלי זאת הייתה חברה קרובה אז היה פחות מביך
אנונימית
מישהי שאלה אותי אם אני אוהבת אותה. עניתי לה שלא תשאל שאלות אם היא לא רוצה לשמוע את התשובות, לא מתחרטת על זה.
אני לא חושבת שאמרתי משהו פוגע למישהו
אני באמת מנסה לחשוב ואני לא מצליחה
אני באמת מנסה לחשוב ואני לא מצליחה
אנונימית
אצבע שלישית כמו בתמונה
לאמא
כשכעסתי עליה
"אל תגעי בי ושלא תעזי לחבק אותי"
היא בכתה...
אבל אשמתה
אבל אז לא עמדתי בזה ונתתי לה
למה לדלג בפרחים
כשכעסתי עליה
"אל תגעי בי ושלא תעזי לחבק אותי"
היא בכתה...
אבל אשמתה
אבל אז לא עמדתי בזה ונתתי לה
למה לדלג בפרחים
שאני מקווה שיום אחד היא תבין כמה היא ילדה מזעזעת שלא מגיע לה את מה שיש לה עכשיו, לא מצטערת על זה ולא אצטער :)
אמרתי למי שהייתה פעם החברה הכי טובה שלי בילדות שהיא שמנה ומכוערת (זה היה בכיתה ד' לא באמת הבנתי כמה זה נורא)
כיום אני יודעת שיש לה בולמיה והפרעות אכילה וזה אחד הדברים שאני יותר מצטערת עליהם בחיי.
כיום אני יודעת שיש לה בולמיה והפרעות אכילה וזה אחד הדברים שאני יותר מצטערת עליהם בחיי.
וואי הלוואי שאמא שלי הייתה מחבקת אותי
" היופי לא רק בחוץ הוא גם מבפנים מה שאין לך "
נ.ב - קאזם הוא אייקון
נ.ב - קאזם הוא אייקון
האמת שאני בדרך כלל לא מקללת או זורקת עלבונות. הדבר הכי נורא שאמרתי הוא שקראתי לאחי חולה נפש מכעס בידיעה שהוא באמת חולה נפש.
חבר שלי נשי כזה ואמרתי לו שהוא אישה
באותו הנושא: