7 תשובות
שמנה
אנונימי
לא חושבת שהגעתי לרמה כזאת
שקראתי לאמא שלי אישה
לא הגעתי לרמה כזאת נראה לי, אבל אמרתי לאמא שלי מפורשות שאני לא סומכת עליה...
אני בחיים לא קיללתי אותם אולי התעצבנתי והלכתי לחדר וקצת אמרתי שאני שונא אותם או משהו אבל זה ישר עבר אבל בחיים אני לא יקלל
''מעולם לא הבנתם אותי, אתם הבאתם אותי למצב הזה'' - והייתי אובדנית, אז כן...
אמרתי להם שחבל שהם הורים שלי
M.d