8 תשובות
לא חושבת שזה לגיטימי לשאול גם גבר כאלה שאלות
זה לגיטימי לגמרי. שני המינים שווים כשזה מגיע לשאלות. אין יחס מיוחד.
זה לא לגיטימי לשאול אף אחד שאלות על החיים האישיים שלהם
זה לגיטימי לשאול כל בן אדם לגיל שלו
לשאול למשקל פחות כי זה לא אמור להיות מעניין
לשאול למשקל פחות כי זה לא אמור להיות מעניין
זה לא לגיטימי בשני המקרים
לגיטימי לשאול ולגיטימי להתעלם ולא לענות
לדעתי גיל אפשר.
משקל פחות מכבד כי אולי יש א.נשים שלא מרגישים.ות בנח איתו ובלי בטחון וזה יגרום לחוסר נוחות כזה.
בשני המינים, מה ההבדל בעצם?
משקל פחות מכבד כי אולי יש א.נשים שלא מרגישים.ות בנח איתו ובלי בטחון וזה יגרום לחוסר נוחות כזה.
בשני המינים, מה ההבדל בעצם?
והתמונה>>>>
באותו הנושא: