8 תשובות
לא חושבת שזה לגיטימי לשאול גם גבר כאלה שאלות
זה לגיטימי לגמרי. שני המינים שווים כשזה מגיע לשאלות. אין יחס מיוחד.
4AM
זה לא לגיטימי לשאול אף אחד שאלות על החיים האישיים שלהם
זה לגיטימי לשאול כל בן אדם לגיל שלו
לשאול למשקל פחות כי זה לא אמור להיות מעניין
זה לא לגיטימי בשני המקרים
לגיטימי לשאול ולגיטימי להתעלם ולא לענות
לדעתי גיל אפשר.
משקל פחות מכבד כי אולי יש א.נשים שלא מרגישים.ות בנח איתו ובלי בטחון וזה יגרום לחוסר נוחות כזה.
בשני המינים, מה ההבדל בעצם?