12 תשובות
בת כמה את?
משקל תקין לגמרי.
בטח
שואל השאלה:
13
13
אנונימית
זה תקין
אמאלהה איזה גובה מושלם יש לךך ועוד בגיל 13 מהה אני בת 11 160 ובאלי להיות גבוהה ונראלי הגביהה נעצרת לי כיף לך
אנונימית
כן זה גובה ומשקל מושלמים
אנונימיתת את מקנאה? אני בגיל שלך ו130):
וואי אמא אבל את תגבהי זה גובה חמודד
אנונימית
זה מושלם ודיי כבר לשאול בסטיפס זה לא המקום
כן זה רזה ממש
אבל את גם גבוה רצח חח
אבל את גם גבוה רצח חח
אנונימית
באותו הנושא: