7 תשובות
טיפה חחח
קצת
מאוד
אנונימית
אכן
תלוי
אתם מדברים? פעם קודמת אתה התחלת?
אם כן טבעי לגמרי אתה רוצה לראות שהיא גם בעיניין שהיא גם רוצה לדבר איתך וליזום
עזוב נשי או גברי, זה בעיקר מיותר.
אם אתם במערכת יחסים בריאה, זה לא משנה מי מתחיל שיחות.
אם אתה מרגיש שרק את יוזם ושחסרה הדדיות בקשר, דבר איתה על זה.
אבל בכל מקרה, פשוט לחכות זה סתם יכניס אותך למשחקי אגו שאתה לא רוצה להכנס אליהם.

בהצלחה!
תלוי מי תמיד מתחיל...