18 תשובות
ראית מה זה לא מספיק לוקחים לנו תכסף עכשיו גם זה...
שואל השאלה:
סליחה? זה שאמרתי החרדים לא אומר שכל השאר בסדר. אבל כן תראי מה עושים
סליחה? זה שאמרתי החרדים לא אומר שכל השאר בסדר. אבל כן תראי מה עושים
אנונימית
לא כולם ככה, גם יש חילונים שעושים את זה, התקשורת מוציאה אותם ממש רע!
יש חרדים כאלו, ויש כאלו!
די להוציא אותם רע.
משתתפת בצערך לגבי סבך.
יש חרדים כאלו, ויש כאלו!
די להוציא אותם רע.
משתתפת בצערך לגבי סבך.
למה את מאשימה רק את החרדים?
זה לא אשמתם זה אשמת כל המדינה זה הכי קל לבוא ולהצביע לעבר החרדים שזה אשמתם אבל זה לא, כבר ממזמן אנשים בארץ הפסיקו להקשיב להנחיות
זה לא אשמתם זה אשמת כל המדינה זה הכי קל לבוא ולהצביע לעבר החרדים שזה אשמתם אבל זה לא, כבר ממזמן אנשים בארץ הפסיקו להקשיב להנחיות
שואל השאלה:
אני כתבתי שאני לא מכלילה את כולם שימו לב. וזה שדיברתי רק על החרדים לא אומר שכל השאר בסדר
אני כתבתי שאני לא מכלילה את כולם שימו לב. וזה שדיברתי רק על החרדים לא אומר שכל השאר בסדר
אנונימית
שר הפנים הוא אריה דרעי והיה חשוב לו להעביר תקנה להמשך החתונות.
שר הדתות החריז שבתי כנסת זה עניין חיוני למרות שאפשר לעשות את זה מהבית שלא כמו הפגנות.
אבל מסגדים זה לא חשוב(כנסיות לפי שר הדתות חשובים כמו בית כנסת)
שר הדתות החריז שבתי כנסת זה עניין חיוני למרות שאפשר לעשות את זה מהבית שלא כמו הפגנות.
אבל מסגדים זה לא חשוב(כנסיות לפי שר הדתות חשובים כמו בית כנסת)
בורות
שואל השאלה:
אני אסביר חד וחלק.
זה שלא הכללתי את כל השאר לא אומר שהחילונים בסדר. וגם כתבתי שרק חלקק
לא כולם רעים
אני אסביר חד וחלק.
זה שלא הכללתי את כל השאר לא אומר שהחילונים בסדר. וגם כתבתי שרק חלקק
לא כולם רעים
אנונימית
שואל השאלה:
אבל אתם חושבים שאני חושבת שרק החרדים עושים בעיות. חלילה, גם לחילונים לא חסר. זאת הבעיה
אבל אתם חושבים שאני חושבת שרק החרדים עושים בעיות. חלילה, גם לחילונים לא חסר. זאת הבעיה
אנונימית
למה דיברת אז רק על החרדים ולא על השאר למשל על החילוניים ועל שאר האנשים??רוב האנשים במדינה לא מקפידים,אין צורך להכליל זה ידוע שהחרדים ממש לא מקפידים אבל גם רוב האוכלוסייה לא מקפידה אז אין ככ הבדל ככה זה הישראלים
שואל השאלה:
shalom
אם באלך בשמחה אני אדבר על החילונים. פשוט בחדשות ראיתי את המקרה עם החרדים ואני לא ככ יודעת מה המצב עם החילונים אז לא רציתי להגיד דברים שאני לא יודעת (:
shalom
אם באלך בשמחה אני אדבר על החילונים. פשוט בחדשות ראיתי את המקרה עם החרדים ואני לא ככ יודעת מה המצב עם החילונים אז לא רציתי להגיד דברים שאני לא יודעת (:
אנונימית
אני לא חושב שזה נכון להגיד את זה.
בכל קהילה ובכל מקום יהיו כאלו ויהיו כאלו.
ואני אגיד עכשיו משהו די קשה- יש אנשים במדינה הזאת שלא מתייחסים לגבי אחרים, עד שזה לא יגיע אליהם או למשפחה שלהם הם אולי גם לא יבינו וזה די נורא.
בכל קהילה ובכל מקום יהיו כאלו ויהיו כאלו.
ואני אגיד עכשיו משהו די קשה- יש אנשים במדינה הזאת שלא מתייחסים לגבי אחרים, עד שזה לא יגיע אליהם או למשפחה שלהם הם אולי גם לא יבינו וזה די נורא.
קודם כל משתתפת בצערך❤
אבל מה הטימטום להגיד מה הקטע של החרדים ואחרי זה להגיד שאת לא אומרת שזה רק החרדים?
דבר שני דבר שני כן פחות חוגגים את בטוחה? כי זהו יפה שלי שהם לא, הם חוגגים יפה מאוד
על המסיבה שהייתה בתל אביב את לא תדברי נכון? אני לא יוצאת נגד כל החילונים רק על אלה שבאמת לא מקפידים. תראי לכולנו זה לא קל תאמיני לי אבל זה לא עוזר להאשים קבוצה אחת בזמן שרק קבוצה קטנה יחסית של אנשים באמת עושה מה שאומרים לה
אבל מה הטימטום להגיד מה הקטע של החרדים ואחרי זה להגיד שאת לא אומרת שזה רק החרדים?
דבר שני דבר שני כן פחות חוגגים את בטוחה? כי זהו יפה שלי שהם לא, הם חוגגים יפה מאוד
על המסיבה שהייתה בתל אביב את לא תדברי נכון? אני לא יוצאת נגד כל החילונים רק על אלה שבאמת לא מקפידים. תראי לכולנו זה לא קל תאמיני לי אבל זה לא עוזר להאשים קבוצה אחת בזמן שרק קבוצה קטנה יחסית של אנשים באמת עושה מה שאומרים לה
אני ( נוצריה) פא*ינג לא יכולתי לחגוג את היום הכי קדוש לי כמעט 7.1 וכל הכנסיות סגורות ולא נפגשנו עם אף אחד ולא יכולנו לעשות כלום כמו בכל שנה
על מה פאקינג מינוס? על זה שאני נוצריה?
על מה פאקינג מינוס? על זה שאני נוצריה?
באמת? ההקפדה בירושלים היא אפסית, להפיל את זה על החרדים? כאילו זה עדישות אישית שלהם? לא חסר את מי להאשים באמת צריך לשחרר מהם
משתתפת בצערך
זה שאת מזכירה בשאלה רק את החרדים ואחר כך אומרת שגם חילונים לא בסדר בעצם מדגיש את הצביעות בשאלה אם היית מזכירה בשאלה גם את המוסלמים והחילונים שמפרים הנחיות חופשי אז זאת הייתה שאלה בסדר גמור והחרדים לא לוקחים ממך כסף אם כבר הם חוסכים למדינה מיליארדי שקלים בפעם הבאה לבדוק לפני שמפריחים לאוויר שטויות אם כבר הערבים לוקחים מהמדינה כסף יותר נכון המדינה נותנת להם אז למה אתם לא חורשים על זה כמו על החרדים? כי אם תחרשו על זה יגידו לכם שזאת גזענות
דרך אגב שואלת השאלה לא הבנתי מה הקטע של החילונים שחושבים שאם הם ילכו להפגנה ויפגינו 3000 איש הקורונה תדלג עליהם "יש תיעוד שיש הדבקה במקום סגור" התקהלות של 3000 מבטלת בעצם את ההגדרה של מרחב פתוח כי הם נצמדים זה לזה ואין שמירת הנחיות בכלל אז לפני שאת מעלה שאלה על חרדים סתם ככה תבדקי מה המצב אצל החילונים גם שם המצב יותר גרוע העיקר את אמרת בעצמך שאת לא מדברת על מה שאת לא יודעת מאיפה לך לדעת בדיוק אם הציבור החרדי באמת לא שומר אם את מסתמכת רק על מה שהתקשורת מראה לך? הרי התקשורת לא מפחדת מלנפח השקר לממדים גדולים בשביל להשחיר עוד את יותר הציבור החרדי ולהצדיק את המוסלמים החילונים שמפרים הנחיות חופשי
באותו הנושא: