9 תשובות
לא
לא חושבת.
לא
לא
שואל השאלה:
נמנמנתי רבע שעה בערך
נמנמנתי רבע שעה בערך
לא יקרה לך כלום
לא אבל אל תשתדל לא לישון איתם יותר
אם לא קרה כלום לא יקרה פשוט עדיף שלא
לא.אבל פעם הבאה תוריד לא משנה אם זה גם ל10 דקות.
באותו הנושא: