4 תשובות
האמת שהם לא מתלוננים בכלא הם דווקא מאוד משבחים אותו. שומרים אותם כקלף מיקוח בכדי לשחרר אסירים ישראלים במידת הצורך זה הכל
את גם אוהבת את כל שיטות העינויים שהיו פעם?
הייתי זורק אותם ברחוב, שיסתדרו
באותו הנושא: