3 תשובות
כי אנחנו מעפנים.. במקום לראות זאת כברכה- מחבל מתאבד- הורג את עצמו כאילו אם אנחנו לא הרגנו לפחות שיהרוג את עצמו.. אנחנו עוצרים אותו מהתאבדות. רק כי יש הרואים בו כבן אדם חמוד ומסכן שרק עבר שטיפת מוח ואפשר לשנות אותו כי הוא בן אדם חחח
אביטל, זה שאת לא מספיק חכמה בשביל להבין דברים כאלה זה בסדר, אבל למה להפיץ שטויות?
מחבל שמת בכלא זה אסון ליחסי הציבור של ישראל, לא הכל קשור לאידיאולוגיה של אנשים, יש גורמים אחרים שאסור להתעלם מהם.
מחבל שמת בכלא זה אסון ליחסי הציבור של ישראל, לא הכל קשור לאידיאולוגיה של אנשים, יש גורמים אחרים שאסור להתעלם מהם.
אנונימי
^"אסון ליחסי הציבור של ישראל"
חחח חחח חחח חחח חחח חחח חחח
זאת הבדיחה הכי טובה ששמעתי היום!
לא!!!- כי בלי מחבלים ששובתים רעב ממש יש לנו יחסים מעולים עם כל האנטישמים בכדור האלה שמרימים אירגונים אנטישמים כדי להביאי לסופנו בתור מדינה ועם כאחד!
לך.. לך- תלמד פוליטיקה ותמימות היא דבר יפה.. אבל גם לה יש גבול.
תמשיך לחשוב מה שבא לך לא משכנעת אותך אחרת אבל אם אתה קורא לי לא חכמה רק כי אני לא תמימה כמוך וחושבת כמוך אז באסה לך! :)
חחח חחח חחח חחח חחח חחח חחח
זאת הבדיחה הכי טובה ששמעתי היום!
לא!!!- כי בלי מחבלים ששובתים רעב ממש יש לנו יחסים מעולים עם כל האנטישמים בכדור האלה שמרימים אירגונים אנטישמים כדי להביאי לסופנו בתור מדינה ועם כאחד!
לך.. לך- תלמד פוליטיקה ותמימות היא דבר יפה.. אבל גם לה יש גבול.
תמשיך לחשוב מה שבא לך לא משכנעת אותך אחרת אבל אם אתה קורא לי לא חכמה רק כי אני לא תמימה כמוך וחושבת כמוך אז באסה לך! :)
באותו הנושא: