5 תשובות
כן, זה הגיוני.
שואל השאלה:
ואחרי כמה זמן שיש לי את העגיל והוא לא נדחה אני אוכל לדעת שהוא יהיה בסדר?
אנונימית
כן הגיוני
כן בגלל שהעגיל עצמו הוא עגול זה כנראה יעשה לך מין בור כזה
כן, רצוי לשחק איתו קצת בתהליך החלמה כי צריך להיות מרווח ממש בקטנה, אז אם שיחקת יותר מידי זה מזה.. אבל אם העגיל עוד לא החלים רק תחטאי ותעזבי את זה ככה זאת לא הצורה הסופית.
אנונימית