7 תשובות
יש לי בדיוק שיער כזה, אני שמה סרום של נטורל כמו שהראשונה כבר כתבה ואח"כ מרטיבה עם שפריצר ומורחת גלייז של נטורל. אחרי שמתייבש הוא מחזיק מעולה כמה שעות טובות בחוץ.
תלכי לאניסטגרם של מגונדרת באמת הם הכי כנים איתך וממש טובים הם גם לא הורסים את השיער
מקווה שעזרתי ואם לא נעצתי :)
שואל השאלה:
תודהה
אני משתמשת בשמפו של elvive (שמפו משקם*) ובמסיכה, כתוב עליה מסיכת שיקום עוצמתית *לשיער פגום* אפשר להשתמש בה גם כקרם לחות אחרי המקלחת וזה מדהיםם אני משתמשת בזה כבר שלושה חודשים וזה ואו
את יכולה לשים עליו סרום של חברת נטורל
גם אחרי מקלחת תאספי אותו לצמה כמה שעות ואחכ תשחררי הוא יראה מושלם
שואל השאלה:
תודה רבהה