9 תשובות
מסוכן זה לא.
אבל בהחלט פחות כיף לאכול אותו ככה
הוא יהיה קר מבפנים לא מסוכן אבל גם לא טעים לאכול את זה ככה.
שואל השאלה:
כבר שמתי במחבת פסים עם שמן
אנונימי
שואל השאלה:
איזה באסה
אנונימי
הוא יתפוץץ
שואל השאלה:
היה טעים בסוף
אנונימי
שים מכסה ולא הרבה שמן ותן לו להפשיר
שואל השאלה:
זה מסוכן לאכול אבל?
אנונימי
הוא יהיה מוכן מבחוץ וקר מבפנים