9 תשובות
מסוכן זה לא.
אבל בהחלט פחות כיף לאכול אותו ככה
אבל בהחלט פחות כיף לאכול אותו ככה
הוא יהיה קר מבפנים לא מסוכן אבל גם לא טעים לאכול את זה ככה.
שואל השאלה:
כבר שמתי במחבת פסים עם שמן
כבר שמתי במחבת פסים עם שמן
אנונימי
שואל השאלה:
איזה באסה
איזה באסה
אנונימי
הוא יתפוץץ
שואל השאלה:
היה טעים בסוף
היה טעים בסוף
אנונימי
שים מכסה ולא הרבה שמן ותן לו להפשיר
שואל השאלה:
זה מסוכן לאכול אבל?
זה מסוכן לאכול אבל?
אנונימי
הוא יהיה מוכן מבחוץ וקר מבפנים
באותו הנושא: