12 תשובות
לא ברוך השם
אנחנו מדברות מידי פעם כן
לא
לא
ברוך שפטרנו ממש לא
אנונימית
לא כל כך
היא די יודעת שאני סבבה וזה
היא די יודעת שאני סבבה וזה
לא ברוך השם
לא
חס וחלילה!!!
לא
לא אני רק אמרתי לה שעברתי את המבחן למעבר כיתה וזהו
באותו הנושא: