9 תשובות
לא
לא
היא עושה שיחת טלפון לכולם אחרי השבועיים הראשונים וזהו
לא, אני עובר בית ספר.
לא סיימתי ביהס
לא, אין לי בשביל מה.
חוץ מזה שהבית ספר עושה לנו מן פגישה שרואים בה סרט כזה אז היא תהיה שם פשוט נראה לי.
בחופש אני מנסה לשכוח שיש דבר כזה שנקרא בית ספר
אז תבינו לבד