8 תשובות
זה לא ככה בכל השירים
בחלק גדול מהבלאק המודרני האיכות היא טובה
אבל כן זה מה שמאפיין את הז'אנר,זה מה שיותר "true"
אם תרצה להכיר בלאק עם איכות טובה,מוזמן לפנות אליי!:)
שואל השאלה:
^את יכולה להמליץ לי על להקות? אבל בלי הסאונד הצורב
אנונימי
בשמחה
לדעתי,תקשיב לכל האלבום הזה-
השיר האהוב עליי מהאלבום:
https://youtu.be/y8xgq3naom4
uada-האלבום cult of a dying sun נדיר
blackbraid- אומנם רק 2 סינגלים אבל הם נדירים:
https://youtu.be/buh0h-8zrp4
batushka
vaamatar
akhlys
ninkharsag
minenwerfer
גם לי יש בעיה עם בלאק מטאל קלאסי בגלל האיכות.

ממליץ לך לשמוע את הלהקה deafheaven, הם עשו (כבר לא עושים בלאק מטאל יותר) בלאק מטאל אווירתי באיכות טובה וזה פשוט מדהים. זה מרגיש כמו סופה של סאונד, תשמע את השיר dream house אתה תבין.
^ בלאקגייז ופוסט בלאק הם בין הז'אנרים הכי טובים של המטאל. תנסה גם את:
melting sun- lantlos
ecailles de lune- alcest
ואין לי יותר מידי מה להוסיף, התשובות הקודמות סיכמו את זה יפה.
תנסה אולי גם קצת dsbm, חלק ממנו פשוט כל כך טוב שזה כואב. הנה כמה דוגמאות לאלבומים:
v. halmstad- shining
suici.de.pression- thy light
dekadens-lifelover
songs to leave- forgotten tomb
death, pierce me- silencer (רק אם יש לך קיבה ממש חזקה)

בלי קשר לדברים הקודמים, הנה אלבומי בלאק מטאל/ דברים שמשלבים בלאק מטאל ששווה לשמוע-
a hill to die upon- mental cruelty
m- myrkur
below the lights- enslaved
in the nightside eclipe- emperor
old mornings dawn- summoning
hammerheart- bathory
כי זה סאונד מאוד כנה, וזה מוציא החוצה את מה שטוב במוזיקה.
שואל השאלה:
^מה הקשר
אנונימי
מה לא הבנת