7 תשובות
שום דבר
מטאל זה אחלה
זה לא מפחיד יותר אבל דת' מטאל
שואל השאלה:
לדעתי בלאק מטאל האיפור שם והסגנון שהם מנגנים בו ממש קריפי
אנונימי
שואל השאלה:
מה זה גראולינג?
אנונימי
הייתי אומר שדת' מטאל יותר "מגעיל" מבחינת הסצנה, כאילו יש מלא דם וחלקי גוף שלא אמורים לראות אותם
בלאק מטאל זה יותר מפחיד בקטע דתי ושטני, שורפים כנסיות ומהללים את השטן וזה.
מפחידים וכבדים באותה רמה לדעתי

^ בבלאק מטאל יש פחות גראולים ויותר highs, אבל כן
לדעתי בלאק יותר "מפחיד" אבל דת' יותר כבד
אף אחד