4 תשובות
כי אם לא משדרגים לספוטיפיי פרימיום, אי אפשר לנגן שירים ספציפיים, והשיר מופעל עם קובץ שירים נוספים שהאלוגירתם בחר.
אם תרצה "להאזין לשירים לפי בקשה", תצטרף לשדרג למנוי פרימיום...
שואל השאלה:
מה ?
אנונימית
לי הכל טוב
יש לך לא פרימיום? כי גם לי זה קרה מלא לפניי שעברתי אלא אם כן זה כאילו פלייליסט שאת יצרת אם כן לא יודעת
מצטרפת לשאלה