5 תשובות
לא
זה אומר שצריך להתרגל ולהכיר אותך ולא לפסול ישר
חושבים שאני מושפעת זה יותר גרוע שחברים טובים שהיו לך מפנים לך גב ומרכלים עלייך עם אחרים והם עדיין "חברים" שלך
פשוט תחפש חברים אחרים מי צריך אותם
לאט עם זה אל תילחץ
זה כנראה בגלל הלחץ תהיה עצמך תשתחרר פשוט זה לא שאני ממש משוחרר או מצליח אבל זה מה שנראה לי נכון לעשות בעולם הזה לפי מה שאני חושב אפילו שמאוד קשה לי ליישם את זה
וגם אם יש אנשים חרא בבקשה פשוט תתרחק מהם אתה לא צריך אותם