18 תשובות
תנסה להתחיל לדבר איתם, לא הרבה אבל קצת אפילו היי זה טוב, שבוע ראשון בחטיבה זה תמיד הכי קשה, אבל אתה הולך להכיר, אני הייתי בטוחה שאני לא אכיר אבל הכרתי אנשים מדהימים
תנסה לדבר עם ילדים חדשים , תהיה נחמד אליהם
שואל השאלה:
^^^ זה הקטע קשה לי להתחיל שיחה
^^ כולם חדשים
^^^ זה הקטע קשה לי להתחיל שיחה
^^ כולם חדשים
אנונימי
שואל השאלה:
^^ כבר הושיבו אותי ליד חבר שלי מהיסודי
^^ כבר הושיבו אותי ליד חבר שלי מהיסודי
אנונימי
גם לי זה היה ככה, לא דיברתי עם אף אחד למשך כמעט שבוע, אבל אז התחלתי לדבר עם אנשים למרות שזה היה מאוד מביך, מוזר ומפחיד בהתחלה, אבל זה בסוף משתפר
שואל השאלה:
^^ אין כל כך
^^ אין כל כך
אנונימי
אגב, אין לי מושג למה דיברתי בעבר, אני גם בכיתה ז' רק לפני איזה יומיים התחלתי לדבר לדבר, אם אתה צריך לדבר אני אשמח^^
שואל השאלה:
^כאילו, יש לי את הכמה חברים שלי מהבית ספר הקודם בכיתה, כזה החבר הכי טוב שלי, ידיד שלי וידידה שלי, אבל אחת המטרות בחטיבה שלי הייתה להשיג עוד חברים, כי בואי נגיד לא הלך לי משהו בבית ספר הקודם, וכאילו זה נראה כאילו כולם מכירים את כולם כבר מלא זמן ואני לא מבין איך זה קרה כל כך מהר, ונגיד יש רק ילד אחד בכיתה שלי שנראה נחמד ואני לא יודע איך לגשת אליו ולדבר וגם אם אני אכיר אותו, איך אכיר עוד, כי אני לא יוצא ממש מהכיתה בהפסקה ובכיתה שלי אין עוד כל כך ילדים שנראים נחמדים
^כאילו, יש לי את הכמה חברים שלי מהבית ספר הקודם בכיתה, כזה החבר הכי טוב שלי, ידיד שלי וידידה שלי, אבל אחת המטרות בחטיבה שלי הייתה להשיג עוד חברים, כי בואי נגיד לא הלך לי משהו בבית ספר הקודם, וכאילו זה נראה כאילו כולם מכירים את כולם כבר מלא זמן ואני לא מבין איך זה קרה כל כך מהר, ונגיד יש רק ילד אחד בכיתה שלי שנראה נחמד ואני לא יודע איך לגשת אליו ולדבר וגם אם אני אכיר אותו, איך אכיר עוד, כי אני לא יוצא ממש מהכיתה בהפסקה ובכיתה שלי אין עוד כל כך ילדים שנראים נחמדים
אנונימי
אני כל כך מבינה, אני בכיתת מצוינות וכולם מכירים אחד את השני, יש כאלה שאפילו באו ביחד.
תנסה להתחיל שיחה, ואם זה לא יצליח זה באמת לא סוף העולם, זה רק שבוע ראשון, יש עוד את כל השנה
אני ממש מקווה שתצליח לדבר עם אותו הילד ושתמצא חברים בחטיבה
תנסה להתחיל שיחה, ואם זה לא יצליח זה באמת לא סוף העולם, זה רק שבוע ראשון, יש עוד את כל השנה
אני ממש מקווה שתצליח לדבר עם אותו הילד ושתמצא חברים בחטיבה
שואל השאלה:
איך נגיד אני יכול להתחיל שיחה?
איך נגיד אני יכול להתחיל שיחה?
אנונימי
שואל השאלה:
כאילו והוא כבר ממש מקובל בכיתה וכולם מכירים אותו, אז הוא מוקף כל הזמן ואני לא יודע מתי הזמן הנכון
כאילו והוא כבר ממש מקובל בכיתה וכולם מכירים אותו, אז הוא מוקף כל הזמן ואני לא יודע מתי הזמן הנכון
אנונימי
אתה יכול להגיד לו "היי" ולשאול אותו על הסדרות שהוא רואה/סרטים/ספרים/מוזיקה, כל נושא שאתה רק יכול לחשוב עליו, אתה לא יודע עד כמה אנשים שמחים שמתעניינים בהם ובתחומי עניין שלהם
ואם בסוף אתה לא תשאל אותו אני איכשהו אעשה את זה
ואם בסוף אתה לא תשאל אותו אני איכשהו אעשה את זה
אתה יכול בהפסקה^^ או בסוף יום כזה
שואל השאלה:
אנסה, מקווה מאוד שבסופו של דבר אני באמת אדבר איתו
אנסה, מקווה מאוד שבסופו של דבר אני באמת אדבר איתו
אנונימי
אני חייבת עדכון מחר
שואל השאלה:
אעדכן
אעדכן
אנונימי
הייתה לי בדיוק אותה בעיה, תנסה להיות בהתחלה עם חברים שלך ולראות ככה מי נחמד מי לא ותנסה לדבר עם מי שנראה נחמד. בסוף תכיר גם כשיעבירו אותך מקום ובעבודות בקבוצות אני עכשיו בח' והכרתי אחלה ילדים שנה שעברה
בהצלחה
בהצלחה
אנונימי
שואל השאלה:
בסוף השתפנתי ולא אמרתי :')
בסוף השתפנתי ולא אמרתי :')
אנונימי