5 תשובות
אם יוצא לך 2 פסים
לא
אם יוצא לך 2 פסים
או אחד כהה ואחד בהיר
אם יוצא לך 2 פסים
או אחד כהה ואחד בהיר
רק אם יצא לך שני פסים
אם הקו רק בסי אז את שלילית
אם הקו רק בסי אז את שלילית
הקו הראשון, c, רק מראה שהבדיקה תקינה.
הקו השני, t, אומר שאתה חולה.
הקו השני, t, אומר שאתה חולה.
c לא אומר שום דבר כלפי קורונה, רק שהבדיקה תקינה
t אומר אם את חיובית או לא, אם יש קו חלש או חזק שם את חיובית, אם אין בכלל, שלילית
t אומר אם את חיובית או לא, אם יש קו חלש או חזק שם את חיובית, אם אין בכלל, שלילית
באותו הנושא: