6 תשובות
תוותרי יש עוד ימים
אנונימית
תנוחי ותלמדו יום אחר
שואל השאלה:
יש עוד 6 ימים
ואני ממש רוצה לשחק במחשב אבל האם אני יכולה לשחק אם לא למדתי בכלל כל היום?
יש עוד 6 ימים
ואני ממש רוצה לשחק במחשב אבל האם אני יכולה לשחק אם לא למדתי בכלל כל היום?
אנונימית
אה לא תקשיבי אם את רוצה לשחק במקום ללמוד אז אל. תלמדי , המחשב לא יברח לשום מקום
זה לא כל כך הוגן, אם היא מחכה לך את צריכה להיכנס.
שואל השאלה:
היא לא מחכה לי גם היא שכחה נראה לי
אז מה אני אמורה לעשות?? כי אני לא מתכוונת ללמוד עכשיו. אני עייפה מדי בשביל זה
היא לא מחכה לי גם היא שכחה נראה לי
אז מה אני אמורה לעשות?? כי אני לא מתכוונת ללמוד עכשיו. אני עייפה מדי בשביל זה
אנונימית
באותו הנושא: